본문 바로가기
성령의 인도하는 삶

흑암의 3일에 대해 더 알아보기

by 파란앗싸7 2022. 2. 2.

 

 

 

 

More on the Three Days of Darkness - Cryptic1 - 444 Prophecy News

More on the Three Days of Darkness May 26, 2020 8:28 PM Cryptic1 On 5.22.20 I received a word – ‘tell them this weekend’. I knew that the Holy Spirit was referring to the Three Days of Darkness as it has been uppermost on my mind. The ‘them’ the

444prophecynews.com

 

 

흑암의 3일에 대해 더 알아보기

 

크립틱원-MAY 26, 2020 8:28 PM

 

5.22.2020에 나는 말씀을 받았는데 "이번 주말에 그들에게 말해라" 라고 받았다 

 

내 마음의 가장 높으시고 가장 중요하신 분, 성령님께서 흑암 3일을 가리키고 있다는 것을 알고 있었다

 

성령이 언급하신 "그들"은 구체적으로 내 장성한 자녀들로 그들은 주님을 모르며 나는 그들의 잃어버린 상태와

다가오는 심판에 대해 걱정했기 때문이다

 

다음날 아침 나는 창밖을 내다보다가 영으로 "이런 날에 올 것이다."라는 말을 들었다 

 

다시 말하지만 나는 이것이 3일간의 흑암에 대한 또 다른 언급이라는 것을 알았다 

 

나는 아름다운 토요일 아침 12시 58분이었고 내가 볼 수 있는 바로는 완벽한 푸른 하늘을 보았다 

 

나는 또한 "곧" 이라는 말과 "네가 전혀 예상하지 못할 때" 라고 말씀하시고 "자녀들은 항상 준비되어 있어야 한다." 라고 말씀하셨다

 

전투 조직처럼 항상 준비해라 

 

그것은 복수심으로다가오기 때문이다

 

그것이 온다

 

나는 지금까지 흑암 3일동안을 가장 상세하게 받은 유투브 메신저인 린다 코트니가 12월 1일 2019년에 올린 비디오를 보기 위해 채널을 찾았다

 

 아래는 이 메신저가 게시한 문장을 발췌한 것이다

 

 

 

VITAL Update on Three Days and Nights of Darkness - Linda Courtney - 444 Prophecy News

VITAL Update on Three Days and Nights of Darkness Dec 1, 2019 Linda Courtney Auto Transcript hi good afternoon YouTube world I’m here with a message that I just received from the Holy Spirit and I thought I should put it on camera right away I feel that

444prophecynews.com

 

 

*“나는 스스로 있는 (YHUH)יהוה이다

 

그리고 내 계획과 목적은 지켜질 것이다 

 

내가 흑암 3일 동안에 대해 말한 것은 아직 성취되지 않았다

 

이것이 너희에게 마지막 경고다

 

너희들 중 많은 사람들은 나의 성령이 밝힌 나의 말이 사실이라고 믿지만 너희는 미래의 사건들을 준비하는 것을 비웃는다

 

전능하신 하나님도 너희가 요한 1:5 말씀을 명심하길 원한다...

 

"빛이 어둠에 비치되 어둠이 깨닫지 못하더라."

 

*"그러므로 내 아들 예수 그리스도는 정말로 세상의 빛이기에 두려워하지 말아라

 

네가 그의 안에 살고 있다면 그는 너에게 빛이 될 것이다

 

(생명의 빛)...... 

 

이제 나는 앞으로 다가올 날들에 대해 이야기한다

 

지금 빠르게 접근하는 날들은 "갑자기" 도착하게 되고 모든 사람들이 충격을 받을 것이다

 

나는 이미 나의 거룩한 보호자와 전사 천사들을 파견하여 내가 택하고 선출한 사람들을 지키도록 하였다

전능하신 하나님은 흑암이 내려올 때 강하고 용기를 내라고 너희에게 부탁하신다 

​요한1:5을 매일 매순간 너희 마음에 새겨라 (암송) 

 

사랑하는 아들 예수 그리스도께서 너희가 그에게 집중하면 너희에게 앞으로 필요한 것을 기름부음으로 힘과 용기를 주실 것이다

 

나는 이제 나의 거룩한 군대와 성령으로 거듭난 자녀들이 너희의 하나님 안에서 일어나 곧 닥칠 일에 대해 다른 사람들에게 말하고 전파하기를 요구한다

 

또한 나는 이 사건이 갑자기 일어나 자리잡게 될 때 또한 나는 너희에게 실제 시간에 대해 다투는 언쟁으로 싸우지 말라고 충고하고 싶다 

 

시간은 너희가 알 수 있는 것이 아니다

 

이런 일이 일어나면 세상은 기습을 당할 것이지만 갑작스런 사건동안 예수 그리스도에게 집중하면 이해되고 두려움이 너희를 떠날 것이다... 

비록 내 계획이 서 있고 내가 내 마음을 바꾸지는 않을지라도 나는 내 자녀들에게 내게 무엇을 물어야 하며 내가 그들에게 무엇을 해야할지를 나는 대답해 줄 것이다."

 

성령님이 내게 말씀하신 말씀과 린다 코트니 같은 전령들에게 주신 말씀으로 나는 기뻤다 

 

나는 내 아이들, 가족, 그리고 다른 잃어버린 영혼들이 너무 늦기 전에 그들과 공유하고 있는 이 경고를 듣기를 기도한다

 

내가 이 모든 것을 적고 있을 때 성령께서는 흑암 3일 동안에 대한 또 다른 말씀을 제게 주셨고

 

"그들에게 (흑암 3일) 그것이 온다고 말하라." 라고 말씀하셨다

 

 

More on the Three Days of Darkness

 

MAY 26, 2020 8:28 PM - CRYPTIC1

 

On 5.22.20 I received a word – ‘tell them this weekend’. I knew that the Holy 

Spirit was referring to the Three Days of Darkness as it has been uppermost on 

my mind. The ‘them’ the Holy Spirit was referring to was my adult children 

specifically, as they do not know the Lord and I was concerned over their lost 

state and over this coming judgment.

The next morning I was looking out my window and I heard in my spirit ‘It will 

come on a day like this’. Again, I knew this was another reference to the Three 

Days of Darkness. I glanced at the time – it was 12:58pm on a beautiful 

Saturday morning and from what I could see – perfect blue skies. 

I also heard ‘soon’ and ‘when you least expect it’ followed by ‘always be at the 

ready children. Always be prepared as in battle formation for it comes with a 

vengeance. It comes’. I went back to look at a video posted 12.1.19 by Linda 

Courtney, a You Tube messenger who I believe has received the most detailed 

word on the Three Days of Darkness by far. Below are highlighted excerpts of 

the word this messenger was given.

 

https://444prophecynews.com/vital-update-on-three-days-and-nights-of-darkness-linda-courtney/

 

*‘I AM THAT I AM. My plan and purpose shall stand. What I spoke of concerning 

the Three Days of Darkness is yet to come to pass. This is your last warning. 

Many of you believe My words as revealed by My Holy Spirit to be true and yet 

you scoff at preparing for future events. I Almighty God also desire to have you 

keep in mind John 1:5…’

*‘And the light shineth in darkness; and the darkness comprehended it not.’

*‘Therefore do not fear for My son Jesus Christ is indeed the Light of the World 

and as you abide in Him He will be your light…Now I speak of the days to come. 

The days that approach quickly now will arrive as a ‘suddenly’ and all will be in 

shock. I have already dispatched My holy protector and warrior angels to stand 

guard over My chosen and elect ones.

I Almighty God call upon you to be strong and courageous when the darkness 

falls. Place John 1:5 every minute of the day in your heart. My beloved son 

Jesus the Christ will give you the anointing power and courage you’ll need in 

the future if you focus on Him. I now call on My holy Army, My born again 

children to rise up in your God given authority and speak to others of what is 

coming. Also I would admonish you not to quarrel concerning the actual time 

when suddenly this event takes place. The timing is not for you to know. When 

this happens the world will be caught off guard but during the sudden event you 

will well understand and fear will leave you if you focus on Jesus Christ…

Even though My plan stands and I will not change My mind, I ask My children 

to ask of Me what I would have them to do and I will answer.’

I was glad of the words given to me by the Holy Spirit and by messengers such as 

Linda Courtney. I pray that my children, family members and other lost souls hear 

the warnings that we’re sharing with them before it’s too late. As I’m writing all 

this down, the Holy Spirit just gave me another word on the Three Days of Darkness…

*‘Tell them it’s coming’.

 

 

 

 

더 많은 심판을 일으키겠다

I will stir up more Judgements - S.S. - 444 Prophecy News I will stir up more Judgements May 25, 2020 4:31 AM S.S. 19 May 2020 Lord says ” Listen unto Me, time has come for mark of the beast to be..

lee77moon.tistory.com

 

반응형

댓글


&ndsp;

&ndsp;